tisdag 27 november 2012

Tips...

Då va de dags att hoppa isäng.
Har jobbat kvällen mellan 16-21.
Förutom att göra de vanliga sysslorna så hann jag fixa tipspromenadslappar till personalfesten som är den 14 december.
De kan va de snyggaste lapparna som gjorts faktiskt. ;)
Jag hamnade i den gruppen som ska stå för tipspromenaden.
Nu ska vi "bara" hitta på 10 st frågor oxå.
Innan jobbet hann jag med ett 75 minuters pass på crosstrainern.
1137 kalorier fattigare vart jag.
Så nu har jag kört ett danspass i söndags och hunnit med två besök på KMTI på tre dagar.
Imöra blir det ännu ett besök på KMTI.
Boxpass 19.30 är bokat.
Har fått med mig en vän från skoltiden i Kil.
Imöra är det stenhårde Jeff som har passet så får se om man överlever passet. :)
Godnatt & sov gott...
// Per

Inga kommentarer: