onsdag 14 november 2012

Onsdag...

Då va det  onsdag och jag slarvade med bloggen igår.
*Sorry*
Imorse när klockan ringde va jag mer än död än levande.
Och det berodde på att jag hamnade i Örebro på dans igår kväll.
Blender spelade och det vart en riktig lyckad kväll.
Se det va rätt okej att va "lite" trött imorse.
Det blir nästan alltid bra dans i Brunnsparken och Blender är nog de bästa att dansa till just nu.
Tror faktiskt de är snäppet bättre än Sannex.
Igår så kom 2 julklappar som jag skickade efter i lördags.
Den ena klappen är från mig och den andra från mamma och pappa.
Kan avslöja att de är till Johan.
Frågan är vad man ska hitta på till Philip.
Allt finns ju redan efter Johan känns de som.
Får se vad jag ska hitta på till lilleman.
Idag serverades dessa till 3 kaffet på jobbet.
Jonsson bakade och Noremalm dekorerade.
Mycket uppskattat va de iaf.
15.15 va min arbetsdag slut och eftersom jag är rätt sliten efter dansen så blir det inget besök på gymmet ikväll.
Det får bli på fredag istället.
Imöra blir det heldag på jobbet så träning är bara att glömma.
På lördag blir det kusinträff i Åmål och på söndag blir det dans i Kristinehamn.
Ha nu en bra kväll.
// Per

Inga kommentarer: