måndag 26 november 2012

Röj...

Då va det redan måndag och för mig en ledig dag efter jobbhelgen.
Jag unnade mig en sovmorgon och låg till 10. 
Eller va klockan 10.30 tro? ;)
Planerna för idag va Ikea och träna.
Igår på dansen så bokade jag ett lift it pass men fick ändra det senare under kvällen då min träningskompis inte hann få nån biljett till passet.
Så jag bokade om till ett boxpass.
Men imorse fick jag ett sms att hon va sjuk.
Så jag tog och avbokade passet och tänkte satsa på egenträning istället.
Efter frukosten så drog jag iväg till Ikea och köpte lite lådor för förvarning.
Ikea är bara bäst på förvarning. 
När jag kom hem så vart de röj i städskåpet.
Såhär vart det efter röjet.
Om ni tycker det är mycke grejer nu...
Då skulle ni se innan. ;)
Nu har jag lite mer koll på grejerna iaf.
När jag va i stort sett klar med röjet ringde de på dörren.
Och där stod superkompisen Johan.
Han hade gömt mamma bakom dörren och sa att han åkt själv. :)
Busunge!
Det slutade med att han skickade hem mamma och vi skulle kolla på film.
Han fick i sig 2 pannkakor också.
När han hade åkt hem med pappa va det bara att ta mig i kragen och dra mig till KMTI!
Det resulterade med en 75 minuter lång dejt med crosstrainern.
1017 kcal fattigare vart jag.
Ska ta mig till gymmet innan morgondagens kvällspass.
Ska nog tänka på refrängen strax.
Sitter och lyssnar på "fel" musik här när jag skriver på bloggen.
Blir låg och de sätter fart på tankarna.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: