måndag 19 november 2012

Måndag...

Idag är det måndag och de märktes imorse.
Det vart "högt blodtryck" på förmiddagen.
De finns vissa grejer på jobbet som jag bara blir så trött på.
Och i fredags lyckades jag trycka en 5:a istället för en 7:a i ett faxnummer så det vart lite extrajobb idag. :)
Och inte nog med det.
Min delegering har gått ut. :)
Så nu blir att göra provet igen.
Efter jobbet så gick jag hem och vilade en stund.
Sedan va det bara att fylla på energi för ett pass på KMTI.
Ikväll stod Lift It på programmet.
Ett pass med skivstång och vikter.
Och nu väntar jag in kommande träningsvärk.
Jag lär ju få svårt att röra mig på onsdag.
Perfekt med träningsvärk då.
För då är det dags för veckans andra pass.
Box ska det bli då.
Efter 1 timme efter passet slutat ikväll så hade jag svårt att hålla upp telefonen när det ringde.
Verkar lovande detta. :)
Dags att ta min lätt slitna kropp till sängen.
Tur jag har sovmorgon imorgon.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: