tisdag 6 november 2012

1 år...

Nu är jag hemma igen.
När jag satte mig i soffan här så kändes det som de vart något hela tiden de senaste dagarna.
Igår när syrran va upptagen med sitt så roade jag mig på Nordby shoppingcenter.
Fick med mig några påsar hem iaf.
Va mest där för att få tiden att gå. :)
Imorse vaknade jag till denna utsikt.
Helt okej faktiskt. :)
Vid 9 tiden rullade jag och syrran hemöver men vi hamnade i Kil där syrran ska va kvar inatt.
Efter lite mat så åkte jag tillbaka med syrrans bil till Forshaga och hämtade min.
Sen va det hem och hämta gymkortet.
Nej de vart ingen träning ikväll.
Jag åkte till KMTI för att köpa mig ett träningskort.
Så nu är jag fast på KMTI 1 år framöver. :)
Nu är det bara att kämpa på med träningen.
Imöra börjar mitt "nya" träningsliv.
Godnatt...
//Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin utsikt!!
Kram E

Per Noremalm sa...

E: Ja de va riktigt fint. :)