torsdag 11 oktober 2012

Ont...

Idag har jag vart ledig.
Och jag har verkligen slöat till. :/
Och det känns väl sådär.
Det tog många timmar innan jag fick fart på mig här.
Hade en tanka igår att jag skulle åka till gymmet och träna men de sket sig tyvärr.
Jag har ont i nerderkant av bröstkorgen på vänster sidan.
Förra veckan va det höger sidan.
Fråga mig inte va det är.
Hoppas de släpper snart iaf.
Inge skoj när det gör så ont.
Jag har iaf tvättat ett gäng maskiner med tvätt idag.
Så lite nytta har jag gjort.
Även haft lite telefonkontakt med jobbet.
Va inte jag ledig? ;)
Planerade lite inför frukost buffén som jag ska ha till tisdagen.
Vaddå frukost buffén kanske ni tänker?
Vi har frukost i samlingssalen vi har på jobbet.
Där får de boende som orkar och vill komma och äta frukost med andra boende från de andra våningarna.
Nu ska jag ta natten här.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: