tisdag 30 oktober 2012

Julklapp?

Jobb mellan 7.45-15.15...
Sedan iväg och leta julklapp till Johan.
Jag skulle ut till OBS Bergvik och kolla in leksaksavdelningen.
Men innan jag kom ut dit ut så svängde jag förbi 2 andra leksaksaffäret.
Det jag kollade på är.. LEGO!
Det är det som gäller för Johan.
Inte mig emot. ;)
Väl ute på OBS så vart det ingen julklapp utan en födelsedags present istället.
Han fyller ju 6 år 7/1.
Julklappen är lite större och dyrare än det jag hittade idag.
Därför fick dagens grej bli present istället.
Imöra är det onsdag och jag är ledig.
Då ska jag bl.a luncha med syrran, träna, och boka spinningpass som är på torsdag.
Jag borde faktiskt besöka IKEA och köpa värmeljus också.
Det är ju värmeljus tider nu.
Ha de gött så skrivs de mer här imöra...
// Per

Inga kommentarer: