onsdag 31 oktober 2012

90 min...

Idag har jag vart ledig från jobbet.
Så jag tog mig lite sovmorgon faktiskt.
Strax efter 13 kom syrran hit.
Hon hade ett ärende på stan och sedan drog vi ut till Bergvik och käkade lunch.
En något sen lunch kanske?
Efter maten åkte vi till Ikea.
Där shoppade jag lite ljus.
Borde klara mig nån vecka iaf.
När syrran dumpat av mig här hemma igen så va det bara att packa träningsväskan.
Idag vart det nytt rekord på crosstrainern.
90 minuter! De vart väääldigt svettigt.
Men väldigt gött att jag fixat att stå så länge.
Imöra blir det 45 minuter spinning.
Passet är bokat.
Efter träningen svängde jag förbi Uffe som va på väg till racketcenter för att spela badminton.
Så jag hängde med och.... tittade bara. :)
Frågan är om jag kommer våga spela igen?
Nu ska jag ta natten här.
Imöra blir det "tjänsteresa".
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: