onsdag 24 oktober 2012

Helg...

Då har jag tagit helg.
Nu är jag ledig torsdag fram till kl 7.45 på söndag.
Gött med lite ledigt.
Fast de kommer säkert finnas att göra under dessa dagar.
Efter jobbet idag så fick jag ta mig i kragen och lyfta mig till KMTI.
Jag körde ett pass på crosstrainern.
Hela 70 minuter stod jag idag.
Nytt rekord! :)
Imöra bitti blir det hotellfrukost med pappa.
Ska bli riktigt gott.
Och eftersom pappa är pensionär så kan det ju va bra om han kommer upp i tid ibland. ;)
Så han trillar väl in här runt 8 imöra.
Vad ska jag göra mer dessa dagarna då?
Kl 19:15 imöra är det dags för ett nytt spinningpass.
Funderar även på att byta till vinterdäck.
Är de för tidigt tro?
På söndag efter jobbet så blir det hockey med superkompisen Johan.
Nu får de nog bli att krypa ner under täcket.
Snart är det dags för frukost.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: