onsdag 3 oktober 2012

121003...

Då va de snart dags att krypa ner i sängen och förhoppningsvis sova gôtt hela natten.
Är ganska sliten och trött just nu.
I eftermiddag så åkte jag till KMTI och svettades lite.
Jag hoppade upp på löpbandet och sprang 5.5 km. :)
Och jag sprang på 29.51.
Känns rätt gôtt faktiskt att jag orkar springa längre och längre.
Sen gjorde jag en övning för hälsenan.
Och efter det så tog jag mig en tur på en cykel och trampade 1.5 mil
Tröjan vart mer blöt än torr.
Sitter och kikar i kalendern hur resten av veckan ser ut.
Och de verkar som de kommer finnas att göra.
Torsdag: Jobb 7.00- 20.00.
Fredag: Träning på KMTI på förmiddagen. Jobb 16.00- 20.00
Lördag: Träning på KMTI någon gång under dagen.
Söndag: Extrapass 7.00- 13.30. Dans på Holken 18.00- 22.00.
De är kanske dags att börja fixa inför natten.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: