torsdag 23 augusti 2012

Tapeter...

Nu har suget efter att fixa i hallen ökat. :)
Men hur lätt är det att hitta tapeter när tapetdjungeln är oändlig?
Men jag fastnade lite för dessa.
Först såg jag denna som jag fastnade för.
Och sedan denna...
Hmm. Tur att jag inte ska göra om till helgen. :)
Och i eftermiddag efter träningen svängde jag förbi Colorama och hittade denna.
Färgen på bilden gör sig inte rättvis.
Eller glittrande ödlor? ;)
Detta med tapeter är inte lätt.
Jag är inte lika snabb som mamma att välja kan jag säga. :)
Jag är betydligt "snabbare" på löpbandet.
På träningen idag klämde jag till med 15 minuter och på den tiden hann jag 2,7 km.
Sedan vart det hinderbanan.
Börjar bli grym på att hoppa hopprep. :)
Nattinatti...
// Per

2 kommentarer:

Linda sa...

Av dom tapeterna väljer jag den med rutor =)

Per Noremalm sa...

Linda: De lutar åt den med rutorna. :)