onsdag 8 augusti 2012

Bubbla...

Idag har jag gått som i en bubbla känns de som.
Kan de bero på att jag gick och la mig strax efter 21 igår och somnade ca 22 eller nått?
Jag vaknade redan kl 4 imorse men sov vidare till 6.30 då klockan ringde.
Kl 7 lämnade jag bilen på City Verkstaden.
Idag har Audin fått nya bakbromsar.
Och när den fick nya bromsar så försvann gnisslandet som vart ett tag.
Hoppas att det inte bara va tillfälligt borta när jag åkte runt och lyssnade efter jag hämtat bilen.
Medans jag väntade på att bilen skulle bli klar så gick jag här hemma och funderade i min bubbla.
När jag väl fick hämta bilen så bar det av för veckans första besök på KMTI.
Jag cyklade 1 mil först.
Sedan va det dags att springa 7 minuter på löpbandet.
Och efter det körde jag mina övningar för att avsluta med 1,5 mil på cykel.
Om jag skulle ta natten tro?
Ja... Det får bli så.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: