tisdag 28 augusti 2012

Tak..

De vart som jag befarade.
Jag tränade inte före målningen.
Så det vart målning av tak först.
Tror de kommer bli riktigt bra när det blir klart och nya sängen blir levererad.
Frågan är hur jag ska göra när det är dags fixa min hall.
Åkte till Stuvbutiken idag igen och tittade och tittade lite till.
Hittade en mörkare av den jag hittade förra gången...
Frågan är om denna är bättre?
Tryck på bilderna så blir de större :)
Jag upplevde den första som blek mot denna.
Träningen ikväll gick ganska tungt.
Jag känner mig tung och vet inte vad det är men hoppas det går över snart.
Jag kanske är övertränad? ;)
Nu blir det kudden...
Godnatt världen...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att den mörka är bättre! Annars är det ju väldigt snyggt med rantigt i en hall =)
/Amanda

Per Noremalm sa...

Amanda: Just nu lutar det åt den mörkare. Har randigt i sovrummet så de kanske blir för mycket ränder om jag tar de i hallen också. :)