lördag 4 augusti 2012

Lördag...

Då är det lördagkväll och snart natten för min del.
Igår så velade jag om jag skulle dansa eller inte dansa.
Men det slutade med att jag åkte och dansade till Nova i Blomsterhult.
När jag satt här och funderade på hur jag skulle göra så satt Gabriella och funderade på samma sak.
Så jag skickade iväg ett mail på facebook och efter lite mer funderingar så kom vi fram till att vi åker iväg.
Och tror inte nån av oss ångrar att vi åkte.
Det va ganska lite med folk så vi dansade ganska mycket med varann.
Eftersom Gabriella bor långt upp i landet så blir de inte så ofta vi dansar med varann.
Trotts att jag och Gabriella dansar så sällan så funkade våra danser kanonbra tycker jag.
Tack för danserna Gabriella!
Det som va lite kul under kvällen va att en dam som snackade danska som jag dansade med började ge mig tips om hur jag skulle bugga. :)
Idag så har jag vart ut till Ikea och Bergvik med syrran.
Och nu ikväll så har jag vart hos syrran i Forshaga.
Superkompisen Johan bjöd in mig på tacokväll. :)
Tack för maten syrran!
Och på tal om superkompisen Johan.
Imöra kommer han hit och ska sova här.
Nu tror jag att jag ska och stänga ner här...  
Godnatt på er...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Hur svarade du damen som sa hur du skulle bugga??? ;)
Tacos är aldrig fel, länge sen jag åt det... :/

Per Noremalm sa...

Marita: Ja svarade inget. Bara log och va tyst. :)