måndag 13 augusti 2012

9...

Såhär fint väder va det igår när jag tog mig en kvällspromenad.
Det är de inte ikväll kan jag säga.
Man kan inte få allt inte.
Idag är det näst sista dagen av min semester.
Kl 16 på onsdag är det dags för jobb igen.
Så min plan va att sova ut imorse.
Vaknade redan vid 9 så tyvärr vart de inte så lång sovmorgon.
Och det blev även idag ett besök på KMTI som många andra dagar på min semester.
Jag lär inte va den brunaste personalen som kommer tillbaka från semestern men jag har iaf skött min träning ganska bra tycker jag nog.
Idag så klev jag upp på löpbandet igen.
Hela 9 minuter i en hastighet av 10,5 km/h.
Det låter kanske inte så mycke men för en annan så är de faktiskt det.
De är bara att inse att de tar lång tid att komma tillbaka efter att hälsenan gått av.
Får väl se vilken dag denna veckan jag klämmer till med 10 minuter. :)
Denna veckan är nästan "fullspäckad" som det ser ut nu.
Tisdag: Träning med sjukgymnasten.
Onsdag: Träning på förmiddagen och jobb 16.00-21.00
Torsdag: Träning på förmiddagen och jobb 15.00-20.00
Fredag: Jobb 7.00-13.30. Dans i Blomsterhult 20.00-01.00.
Lördag: Besök av kusin Michael.
Söndag: Träning.
Nu ska jag roa mig med att ta hand om disken.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: