onsdag 20 november 2013

Värk...

Sitter här med jordens "goaste" träningsvärk efter gårdagens Lift it pass.
Mina ben är gjorda av cement känns de som.
Även rumpan känns som den innehåller cement.
Men imöra är det på´t igen.
Frågan är hur det ska gå?!?!. :)
Ikväll körde jag veckans 4:e träningspass.
Om jag hamnar på socialdansen på söndag och kör de där 3.5 timmes dans som erbjuds där så kommer det stanna på 8 träningspass denna veckan. :)
Rätt hyfsat va?
Har sett på Facebook att skidanläggningarna börjat spruta snö i backarna och slalomsuget är inte att leka med. :)
Iår kommer jag susa ner för backarna i blått.
Planer finns på att lära Philip att åka iår.
Får väl se hur han gillar slalom.
Hoppas han gillar det lika mycket som sin brorsa.
Då kommer de bli roliga vintrar framöver. :)
Ha de gött!
// Per

1 kommentar:

Fröken M sa...

Jäklar va du hänger i !!
Jag önskar att jag vore lika duktig ;)

Kom du ihåg att leta efter pizzan ?

http://gyllenepizzarullen.se/?app_data=25-7efe3dd8af41bf8293eff07e9f50a6b0

Kram och trevlig helg !