onsdag 6 november 2013

131106...

Då är det redan onsdag och jag vaknade med en härlig träningsvärk.
Jag va iväg till KMTI och körde ett Lift it pass igår.
Och eftersom jag inte lyft vikter på ett tag så har jag åkt på "lite" värk i kroppen idag.
Kände redan efter dansträningen igår kväll att värken kom smygandes.
Det va meningen att jag skulle förnya mitt träningskort igår men jag valde att åka ut till Bergvik direkt efter träningen för att möta upp mamma och pappa.
Och på vägen dit så ringde kompisen Linn som jag tränat med för några månader sedan och frågade om jag ville ta över hennes träningskort.
Och det är ju klart att jag ville. :)
Så nu har jag några månader till att köra på KMTI. :)
Tack Linn!
Innan klockan blir 13.30 då jag ska va på jobbet tänkte jag hinna ner på stan och kolla på ny skidjacka.
Suger riktigt mycket i slalom tarmen nu.
Så jag hoppas på kyla och snö nu. ;)
Ha nu en bra onsdag på er!
// Per

Inga kommentarer: