onsdag 28 augusti 2013

130828...

Sitter här nerkrypen i soffan efter en heldag på jobbet och inser att bloggen inte är prio 1 i mitt liv.
Frågan är om jag ska ta en paus eller kanske lägga ner skrivandet.
Får se vad som händer.
Här kommer iaf några rader...
Mitt liv fylls just nu av jobb och träning av olika slag.
Jag har bla börjat träna dans med syrran igen efter en "paus" på 10 år.
Lite ringrostiga är vi allt men vi får se vad som händer i framtiden.
Annars försöker jag göra sånt som jag mår bra av.
Det gäller att ta vara på varje dag.
Man vet aldrig när allt kan ta slut.
Imöra ska jag roa mig på jobbet.
Heldag på Sveagatan.
Vanligt jobb på våningen plus att vi ska ha ett personalmöte.
Nej nu ska jag dyka ner i den stora tomma sängen här.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Camila sa...

Lägg inte ner skrivandet helt och hållet! You can do it! :)

Per Noremalm sa...

Camila: Kör ett tag till men lovar inte att de blir så tätt mellan inläggena. :)