tisdag 13 augusti 2013

130813...

Här rullar det på för fullt för mig med jobb, träning och sedan börjar det om igen känns de som.
Lite mat får jag i mig mellan varvena också.
Lyxade till det med en hotellfrukost häromdagen.
Lika gott som vanligt. :)
Annars har jag har gått och blivit med glasögon.
Funkar riktigt bra faktiskt.
Men det tar nog ett tag innan jag blir van mig själv i dem.
Blir fortfarande förvånad när jag går förbi en spegel.
Jag fick med ett par solglaslögon med min styrka när jag köpte glasögonen och det va gött att kunna se ordentligt när jag har solglasögon på mig.
Hittade en "gammal" dansbild igår på Facebook.
Denna gång dansar jag med Anna-Karin.
Vi ser ut som vi diskuterar vem av oss som ska föra.
På fredag är det dags för lite dans igen.
Näst sista logdansen för iår.
Sedan är det dags att kliva inomhus igen.
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: