måndag 19 augusti 2013

130819...

Då är det ny veckan och jag har gjort det igen.
Slarvat med bloggandet.
Känns som det är annat än bloggande i första hand just nu i mitt liv.
I fredags va det dans i Blomsterhult.
På lördagen skulle jag och Johan ha filmmys men efter att vi vart ute i lekparken så fick vi ta en temp då han frös.
39.4 stannnade tempen på och han fick följa med hem till Forshaga igen.
Men vi kör igen när han frisknat till.
Så hastigt och lustigt hamnade jag i Mariestad på dans och där hamnade jag på bild. 
Jag och en okänd tjej buggar loss...
Jag, Erika och en okänd visar hur man dansar dubbelbugg. :)
Jag och den ena av de okända foxar.
Igår söndag vart det motionsdans i Fagerås.
Mycket dans har det blivit de senaste dagarna.
Idag har det vart 11 timmar på jobbet.
Så lite småtrött är jag just nu.
Så huvudet på kudden låter väl som en bra idé va?
Godnatt på er!
// Per


Inga kommentarer: