lördag 2 februari 2013

Mello...

Ska det hålla på såhär länge till behöver jag inte gå till gymmet och träna magen.
Kommer få magrutor av all hosta.
Och het är man när man har magrutor har jag hört.
Fast jag har bara feber så så het är jag.
Med andra ord har jag inte gjort många knop idag.
Kollade på den andra filmen i förmiddags och har kollat på lite sport efter det.
Efter jag åkt tillbaka med filmerna så drabbades jag av latmasken och svängde förbi Mc Donalds.
Denna fick jag på köpet.
Bilen framför hade tydligen beställt glass och personalen hade gjort 1 för mycket.
Så det va bara att tacka och se glad ut. :)
Nu ikväll har jag gjort som många andra gjort.
Tittat på melodifestivalen.
Och vad säger man?
Det kan inte va kul att va tävlande när pausmusiken är bättre. ;)
De är rätt skoj att följa vad alla skriver på Facebook om Melodifestivalen.
Melodifestivalen berör verkligen Svenska folket. :)
Morgondagen blir inte riktigt som planerat.
Eftersom jag mår som jag mår så får jag hålla mig hemma.
Mamma fyller år och det va tänkt att vi skulle fira henne.
Vi får ta det längre fram istället.
Nu ska jag fortsätta att hosta här.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: