lördag 16 februari 2013

Brons...

Hur lätt är det att jobba när det är VM i slalom på TV?
Jag och tanterna parkerade framför TV:n när det va dags att köra om guldet för tjejerna idag.
Frida Hansdotter körde hem ett brons.
Inte dåligt sugen man blir på att åka slalom!!
MÅSTE nog iväg nästa helg igen.
Frågan är vart det ska bära av denna gång.
Nån som sett på melodifestivalen ikväll?
Jag körde en annan variant ikväll. Jag va på jobbet så jag hörde bara musiken.
Slapp se eländet.
Men de va lika dåligt ändå.
Och när jag kom hem så lyckades jag se finallåtarna och vad säger man??
Ryssarna skickade ett gäng tanter ifjol.
Ska vi skicka gubbarna iår?
Lägg ner skiten och lägg TV licenspengarna på någe annat istället.
Nu blir det natten här.
Jobb och träning på schemat imöra.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: