måndag 3 mars 2014

Pallen...

I lördags va det dags igen att åter kliva upp på 2:a platsen.
Denna gång va de riktigt nära men nära skjuter ingen hare sägs de.
De som vann hade 1-3-1 och vi 2-1-2.
De vann pga fler 1:or.
Men som en klok "man" sa.
Det är inte nu ni ska börja vinna utan längre fram.
Veckorna springer verkligen iväg och jag känner att jag knappt hinner med allt.
Det är dans, dans, jobb, dans , jobb och jobb hela tiden.
I söndags hade jag en efterlängtad sovmorgon.
Vi hoppade skidorna pga vädret och vilade istället.
Känner att kroppen börjar bli smått sliten.
Ikväll va det åter dags för dansträning.
Jag har haft ont i nacke och ner vid vänstra skuldran idag på jobbet och va lite osäker på hur det skulle funka.
Men det går över när jag blir varm.
Så nu är det väl bara att vänta in det onda när jag blir kall igen efter träningen.
Ska försöka få lite sömn nu så kroppen får återhämta sig lite.
Godnatt på er!
// Per

Inga kommentarer: