torsdag 27 mars 2014

Ledig...

Då har jag jobbat klart för denna veckan och kommer att vara ledig i 5 dagar.
De kommer förmodligen att springa på i ett rasande tempo.
Det kommer bli en massa dans under dessa dagarna.
Tävling och träningar.
Men imöra drar jag till Kil en sväng och tar av takboxen.
Lite sugen på att få sommardäckena är jag också.
Får se va det blir.
Pappa ska få lite hjälp med att bära lite grejer också.
För en vecka sedan så reade Stadium ut mina favvo skor.
Men jag jobbade heldag så det va bara att glömma att komma till affären.
I fredags så halkade jag in på Stadium på Bergvik...
Och det resulterade i att jag kom hem med två par.
Nån som tror att jag kommer synas i vår?
De gula blir förmodligen gymskor eller nått.
Har ju bara 6 par av denna modell.
Jag vet att jag är tokig.
Men nu fick jag ju 2 par för mindre än vad ett par skulle kostat.
Nu ska token sova iaf.
Godnatt!
// Per

Inga kommentarer: