måndag 10 februari 2014

Vilodag...

I fredags fick jag en kartong med 35 st resturangchansen häften av Jerry i dansklubben.
De första jag gjorde efter jag fått dem va att leverera ett gäng till syrrans jobb.
Sedan blev det en tur till Kil för att lämna ett gäng till.
Innan jag kom hem igen så hade jag vart till Jerry och hämtat 10 till.
Så är du sugen på att tjäna ett gäng kronor samtidigt som du stödjer mig och syrran när vi ska ut och tävla så är du välkommen att höra av dig.
Jobbade kväll i fredags och jag va väldigt varm sa en tant och hon hade rätt.
Febern hade tagit mig.
Natt till lördag så frös jag som en tok och nästa sekund så svettades jag som galning.
Jag va hemma på lördagen och kurerade mig.
Igår va jag på jobbet igen och jag kände knappt någe.
Idag har jag vart som vanligt och kört ett dagpass.
Men jag hoppade dansen för att få en extra vilodag.
Men imöra är vi på det igen.
Jag hade ett ärende till klubben ikväll så jag vart faktiskt kvar och kollade träningen.
Nu får det bli lite mer vila i form av lite sömn.
Godnatt!
// Per

Inga kommentarer: