måndag 3 februari 2014

Hemma...

Då är jag hemma igen efter turnén jag pysslat med de senaste dagarna.
De va riktigt gött att vi slapp gå upp mitt i natten på lördag.
Sova på hotell är aldrig fel.
Det va ju inte den lilla packningen jag och pappa hade med oss kan man konstatera när man ser denna bild.
Klockan ringde hyfsat tidigt ändå för att vi skulle hinna duscha och äta innan det var dags att åka till tävlingshallen.
Det va några år sedan jag hade denna utsikt.
Vi började med uttagning där vi hade alla 5 domarna på våran sida.
De ville ha oss vidare till kvarten.
Allt slutade med att vi gick ända till final.
Final efter 11 års uppehåll är väl inte så pjokigt va?
Vi lyckades placera oss som 5:a.
Före oss hade vi 4 par som kör i super.
Med andra ord va vi bäst i våran klass.
De får väl duga va?
Men jag och syrran har lite krav på oss själva och vi är inte nöjda med våran dans.
Det finns en hel del att slipa på.
Men Rom byggdes ju inte på en dag.
Nu ska jag försöka få mig lite sömn.
Kroppen är lite trött efter helgens tävlande och dagens dansträning.
Godnatt på er!
// Per

Inga kommentarer: