onsdag 11 december 2013

Comeback 2014...

Med focus i blicken siktar jag och syrran på en comeback i dansen 2014 som ni säkert märkt.
Sist vi stod på tävlingsgolvet va för 11 år sedan.
Allt började i maj då vi var och tittade på SM när det gick här i Karlstad.
Syrran lyckades övertala mig och efter sommaren va vi tillbaka i träningslokalen på Hammarö.
Vi har kört på så gått det gått pga jobb.
Vi har legat på 1 till 4 pass i veckan.
Detta varvar jag med gymbesök för att få upp flåset ännu mer.
Till en början gick tankar som...Vad gör vi här?!?!?
Men veckorna gick och det kändes allt bättre och nu hoppas och tror att vi inte är helt ute och cyklar.
Responsen vi fått har gjort att de tävlingsmänniskor jag och syrran är har gjort att vi har ett klart mål med vår comeback.
30 maj är då allt måste klaffa till 110%.
Då går SM för oss 35+are av stapeln i Borås.
Vår första tävling vi kommer köra går 2/2 i Sävsjö.
Sedan kommer det bli ett gäng tävlingar innan vi rullar ner till Borås för SM 2014.
Ha de bäst...
// Per

6 kommentarer:

Malin sa...

Va kul! Det kommer gå kanon!

Anonym sa...

Härligt Per!

Jag önskar att jag vågade bugga över huvud taget men jag gör inte det :(

Har du några foton från våra tävlingar elelr träningar så får du jättegärna skicka till mig på annifey@hotmail.com (jag har nämligen nada...)

Per Noremalm sa...

Malin: Hoppas jag också att de gör. :)

Anna: Ska kolla vad som finns i Kil. Kanske finns kort el något. Priserna ligger i en flyttkartong iaf. ;)

Syrran sa...

Ja nu ska det dansas som bara den i vår :)

Anonym sa...

Du har inte någon film på dig och syrran innan ni slutade?

Per Noremalm sa...

Syrran: Ja de ska de göras.

Anonym: Tyvärr ingen som finns på nätet eller upplagd.