måndag 16 december 2013

Bomben...

Igår kväll ansökte jag om licens för dansen.
Man måste ha det för att få tävla.
Jag skrev samtidigt med en kompis som har koll på regler när det gäller dansen.
Och hon vart förvånad att vi skulle köra i 35+B.
Hon trodde att vi skulle få börja direkt i A klass.
Så hon slängde iväg ett mail och efter ett tag så fick jag svar.
Vi behöver inte börja i B.
Så det blev ett litet Facebook möte med syrran och hennes kommentar va...
Varför ska vi söka dispans för att börja i B?
Vi ska ju ändå upp i A klass...
Och de har hon ju rätt i.
Samtidigt som jag skriver detta så skriver jag med han som har hand om anmälningarna i klubben.
Och...
Jag och syrran kommer göra comeback 1/2 2014 i Sävsjö i bugg 35+A.
En dag närmare comebacken med andra ord...
Enligt systemet så får vi får köra i A klass.
Så kan det gå när Noremalm är i farten...
// Per

4 kommentarer:

Felicia sa...

Wow! Va roligt. Kör hårt!! :)

Per Noremalm sa...

Felicia: Tackar! Ska bli spännande detta. :)

Linda sa...

Lycka till! Kommer gå hur bra som helst!

Per Noremalm sa...

Linda: Tack så mycket!