måndag 21 oktober 2013

Sammanfattning...

Då är det dags att sammanfatta slutet av förra veckan.
I fredags åkte jag till Kil för att "ladda" batterierna.
Även Johan kom dit för att "ladda" sina.
Lördag förmiddag vart det lite arbete på Ekvägen.
Det krattades löv som sedan kördes till tippen.
Jag hann även slänga på vintersulorna på bilen.
 Så nu är jag redo för snö.
Fast när jag hittade denna blomman så kan man ju fundera på om det är oktober månad. :)
Under fredagskvällen hans det med lite bus med superkompisarna.
Här poserar Philip med mig.
Johan ville inte va sämre han.
Under lördagkvällen rullade jag och några danskompisar till Örebro för dans till Sannex.
Det vart en riktigt bra danskväll.
Denna stod i kylen i kiosken på dansen och ropade efter mig så jag va ju tvungen att rädda den. :)
Jag fick även va med på Beas och hennes kompis "lagfoto".
Igår söndag hann jag med ett extrapass på jobbet.
Och idag måndag är jag helledig och just nu går tvättmaskinen för fullt och senare ikväll blir det första av veckans 2 pass på Dancing Team.
Ha nu en bra måndag!
// Per

Inga kommentarer: