fredag 27 september 2013

Förfestspinning...

Då va arbetsveckan slut.
Träningsveckan är inte slut än.
I eftermiddag va det dags för förfestspinning. :)
45 min trampa fort som f*n...
Ja de va ett gäng goa backar oxå.
Känns som jag skulle kunna trampa på tills det är dags att åka till Örebro imöra.
Fast då lär jag inte orka dansa.
Kvällens träningspass va iaf nr 5 i ordningen denna veckan.
Nu återstår "bara" 7 timmars dans om inget oplanerat händer.
Jag kanske skulle klämma till med något på KMTI innan det är dags att fira syrran lite?
Får se när jag får i liv i min gamle kropp.
Sitter å slöar här i soffan nu och kollar på Idol och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar.
Får nog bli tidig kväll tror jag.
Är inte riktigt på topp i humöret men det måste gå.
Imöra ska jag leverera dans i "världsklass". ;)
Så håll i er i Brunnsparken.
Ha de bäst!
// Per
 

2 kommentarer:

Marita sa...

Herre´je vad du tränar och håller på! Jag har fullt upp med att få upp min lekamen från sängen varje morgon. Gnisslar och gnäller i varje led och muskler utan att jag tränar..... :'(

Per Noremalm sa...

Marita: De har blivit som en drog detta med träningen. :) Krya på dig!