söndag 29 september 2013

Dans dans dans...

Igår så va jag i Örebro och levererade dans i världsklass. ;)
Jag trodde inte det skulle bli så bra danskväll som det blev.
Dansade varenda dans plus att jag körde i pausen också.
Jag va rätt taggad för att leverera så bra danser som möjligt igår.
Tror att jag lyckades när jag såg denna kommentar på facebook igår efter dansen. :)

Tack för er underhållande dans. De korta stunder jag satt ner så njöt jag för fullt när ni dansade förbi. Blir så lycklig av så fin, toppen, härlig, snygg dans 
Veronica och jag...
Ikväll blir det ny dans.
Denna gång är det Perikles som bjuder upp till dans och de har grymt snabba bugglåtar och då menar jag snabba. :)
Passar mig perfekt de.
Frågan är hur mycket ork det finns i mina benen idag.
Så det får bli vila och ladda resten av tiden tills bilen rullar österut.
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: