fredag 29 maj 2009

Lurvig nattgäst...


En trött Pontus...
När Pontus vaknat till imorse så tog vi oss en promenad i det fina vädret.
Sol och blå himmel. Kan inte bli bättre?
Det vart en promenad på 55 minuter.
Vet inte riktigt va långt han brukar gå.
Men det blir väl en bit att gå för han med sina korta ben. :)
Så här såg det ut vid kanalen.
De vita "prickarna" på vänster kant är folk som solar. ;)
Cafe Slussvakten...
Annars har jag gjort ett kvällspass på jobbet.
Jaaa. Det är min jobbhelg.
Därav det fina vädret. ;)
Och då måste man ha sånt här...
Om inte nån visste så älskar jag glass...
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Mums med glass...och kolasås...ja du njuter du.
Pontus han har det bra han som får sova i din säng, det ser så skönt ut...stackars folk i stan som inte har en trädgård att sola i..så underbart skönt att bara gå ut som man vill, inte en människa ser en här på landet, mer än hästar och tjurar då. Kram på dej och ha en fin pingst.

Per Noremalm sa...

Kicki: Jag skulle kunna leva på glass tror jag.:)
Ja lite bortskämd blir allt Pontus... :)