måndag 28 april 2014

Lägesrapport...

Ny vecka och fortfarande sjukskriven.
Jag va till doktorn i torsdags och hon sjukskrev mig denna veckan också.
Men jag ska försöka att börja jobba på fredagkväll.
Jag hostar fortfarande lite men orken kommer mer och mer känns det som.
Jag va ju och hjälpte till på tävlingen klubben hade i helgen på Hammarö.
Denna fräste jag runt i på dagarna.
Körde allt från domarna till matlådor.
En riktig trevlig bil att köra.
Det va bara ett problem i helgen.
Jag vart grymt danssjuk.
Men jag och syrran har bestämt oss för att vänta även denna veckan.
Det känns lite som vi kommer få starta på ruta 1 igen inför SM.
Men då behöver vi ju inte ha något favoritskap på oss.
De hade nog inte vart så illa annars heller.
Det finns andra par som vi inte vunnit över och sedan så ska ju våran tränare vinna guldet har han sagt.
Så vi kommer slå underifrån om vi nu kommer komma till start 30 maj.
Nu ska jag fortsätta att vila och kurera mig.
Ha en bra dag!
// Per

Inga kommentarer: