torsdag 28 mars 2013

Hemma...

Då är jag hemma igen från Sälen.
Kan bara säga att det har vart helt fantastiska dagar!
Och jag tror Johan haft det bra också.
Han frågade syrran när de kom hem.
När ska vi åka till Sälen igen?
Hyffsat betyg på resan va?
Johan får också högsta betyg på sin skidåkning.
Han åker som en liten tok och verkligen älskar att kasta sig ut för backarna.
Inte rädd för något.
TACK mamma, pappa, syrran och Johan för denna resan!! 
Nu är frågan om jag hinner iväg en sväng till nån mer backe innan våren tar över helt och hållet.
I Sälen va det vinter. 
Och här i Karlstad va det vår när jag kom tillbaka idag. 
Nu får de nog bli natten här.
Jag är rejält trött efter all frisk luft jag fått dessa dagarna.
Igår la jag mig 21.30.
Och nu är klockan strax efter 21.
Kanske är åldern?
Här kommer en bild på Pontus strax innan vi åkte hem idag...
Pontus till vänster säger hejdå till Sally som bott granne med oss under våra dagar i Sälen.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: