söndag 20 mars 2011

110320...

Tjo på er...
Jag kanske ska slänga ihop några rader här när det är lite lugnt.
Igår på dagen så drog jag ju till Forshaga och hälsade på lillplutten Johan och hans familj.
Lämna även detta till Philip som kommer på torsdag...
Nu slipper han åka hem naken... :)
Iof så har han redan massa kläder men visst va de gulligt?
Jag passade även på att lämna en blomma till syrran som tagit examen igen.
Johan hade ritat 2 teckningar till mig som jag fick av han...
Och han hade skrivit våra namn själv.
P va en ballong med 1 snöre.
R va en ballong med 2 snöre.
Så kan man också förklara bokstäverna. :)
Teckning nr 2. :)
Han är allt bra go.
Jag va ju iväg till Örebro igår och dansade.
Och kvällen kan väl sammanfattas med ett ord.
KANON!
Jag gillar verkligen Sannex.
Bra låtar och med härligt tempo.
De är nr 1 för mig.
Det är riktigt kul att de kommer komma 3 gånger till Värmland i höst.
Nu ska jag ta tag i dagen här.
Snart dags att rulla mot Kristinehamn.
Dans till Blender står på dagens schema.
Blir svårt för dem å slå gårdagens dans tror jag.
Men vi får väl se. :)
Ha de gött och ha en bra söndag det som är kvar av den...
// Per

Inga kommentarer: