tisdag 23 november 2010

Voyage...

Jag har precis kommit hem från Holken.
Rocksulan hade kursavslutning med dans.
Även sådana som mig som inte går på kurs fick komma. :)
På scen stod Voyage...
Ett band som startade i april.
Jag tycker de va riktigt bra för att bara kört så kort tid.
De radade upp en massa härliga 80tals hits.
Det ger jag de extra plus för.
Får jag fler tillfällen att dansa till dem så gör jag gärna det.
I pausen så körde Rocksulans tävlingspar uppvisning.
I slutet av uppvisningen så dansade alla par bugg och vips så va jag med och dansade. :)
Eva som körde uppvisning i Zumba och afrikansdans drog med mig upp på golvet.
Det kanske inte va världsmästar klass på dansen men den får duga.
Vi hade ju inte tränat någe innan.
Kan säga att Eva är grymt dansant så skulle en comeback på tävlingsgolvet bli av så skulle det va med henne.
Du syrran... Du är för ung för 35+ så det funkar inte me dej. ;)
Nu ska jag ta natten.
Min kropp är lite småsliten efter allt dansande.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

syrran sa...

Jaha....nu är det inte bra att vara för ung heller :/

kicki sa...

Kul att du var med och dansade med oss..haha...du kommer väl på Lag sm...kanske är du snart med i ett lag för RS...haha

Per Noremalm sa...

Syrran: Inte om man ska tävla med gammelPer. :)

Kicki: Jag funderar på att komma och kolla på Lag SM. Javisst. Jag kan ställa upp som buggare i ett 35+ lag. ;)