fredag 28 maj 2010

Turné...

Jag måste väl börja med att säga någe om schlagerfjaskot...
Fast de finns väl inte så mycke att säga egentligen.
Sverige åkte ut med buller och bång men jag tycker inte det är Annas fel.
Asså...
Kan inte Sverige bara hoppa av den där tävlingen??
Så... De va allt om det.
Efter jobbet idag så började en miniturné.
Jag åkte upp till Forshaga för att kolla läget inför imöra.
De verkade ha läget under kontroll fast min mamma är "lite" nervös hur de ska gå.
Här kommer 2 bilder hur de ser ut...


Det kommer mer bilder när jag får mer tid...
Sedan bar det av till Kil för att fixa bilen.
Vädret va på min sida när jag fixade den iaf...
Tvättade den och städade ur den.

Fick i tygmatta där syrran ska sitta. :)
Hon måste ju åka flott till kyrkan.
När jag åkte hem va det inte lika kul med vädret längre.
Då började det regna. :(
Frågan är va de blir för väder imöra.
8 imöra ska jag hämta tårtan och leverera den till Forshaga.
Så ingen sovmorgon med andra ord.
Sen måste jag bara visa dessa...

Johans skor han ska ha imöra.
Hur söta kan ett par sko bli egentligen? :)
Nu blir det natten här.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: