fredag 26 juni 2009

SEMESTER...

Nu är det semester...
3 veckor ledigt från jobbet.
Kändes grymt gött när jag fick gå hem.
Men shit va klockan har gått långsamt idag.
Jag återkommer 20/7 till jobbet.
Ska verkligen bli skönt att koppla bort jobbet ett tag.
Till veckan ska jag väl hjälpa pappa och bygga ihop ett förråd.
Typ friggebod som ska stå på tomten deras.
Ska ha gräsklippare och sånt där.
Så jag kommer va snickare till veckan. :)
Det va ju det jag hade som andra hands val när jag sökte in till gymnasiet.
De kommer komma kort på bygget så ni ser hur det går för oss. :)
Ikväll vart det grillat...
Före...
Efter...
Grillat är sjukt gött.
Blir säkert ett antal gånger till under sommaren.
Någon som missat att det varit fotboll ikväll?
U-21 landslaget spelade semi mot England i EM i Göteborg.
Så spännande...
Sverige låg under med 0-3 men vips så va det 3-3.
Och de vart 3-3 efter förlängningen.
Men de förlorade tyvärr straffläggningen. :/
Jaja...
Imöra ska jag njuta av solen. :)
Ha de gött...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

snickar Per

Per Noremalm sa...

Anonym: Ja det är jag de. Jag kanske ska inreda den också. :)

kicki sa...

Oj är du så duktig...kanske du skall jobba svart i sommar som snickare...nej du behöver din ledighet, men hjälpa pappa räknas inte.
Kramen på dej