torsdag 26 februari 2009

Vem är Per Fredrik Noremalm?

Jag föddes 2:a april 1973 på Karlstads BB.
Med andra ord...36 år snart.
Växte upp i Kil och bodde där i 25 år.
Gick i grundskolan i Kil.
Det va där min danskarriär började.
Jag fick 100 kronor av min mormor för att jag skulle börja på en buggkurs.
Jag spelade även fotboll i Kils Aik.
Den dagen jag skulle välja sport så vart det dansen som vann.
Tävlade mellan årena 1986- 2003.
Vann junior SM GULD i dubbelbugg 1989.
I bugg så vart jag bara 2:a på 1998 års SM i Luleå.
Tävlade de sista med min lillasyster Karin.
Gick 3 år på omvårdnadsprogrammet i Kristinehamn .
Efter gymnasiet så gjorde jag min värnplikt på I2 i Karlstad.
Nu bor jag i Karlstad i min 2:a på Strandvägen.
Jobbar som underskötare på ett demensboende i Karlstad.
Har jobbat där sedan 1998.
Jag tror jag är en rätt snäll och glad kille.
Fick en beskrivning på mej en gång i ett sms att jag är en kille med hjärtat på rätta stället och båda fötterna på jorden.
Det va en kort beskrivning av mej Per Fredrik Noremalm...

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det va ju många år vi dansade ju ;)

Per Noremalm sa...

Karin: Typ 6-7 år va? Men inget guld vart det för det. ;)